APA:
کپیقاسمی قشلاق، مهسا، سپهریان آذر، فیروزه، و کیهان، جواد. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله, حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 6(11 )، 215-232. SID. https://sid.ir/paper/255120/fa
Vancouver:
کپیقاسمی قشلاق مهسا، سپهریان آذر فیروزه، کیهان جواد. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله, حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1397؛6(11 ):215-232. Available from: https://sid.ir/paper/255120/fa
IEEE:
کپیمهسا قاسمی قشلاق، فیروزه سپهریان آذر، و جواد کیهان، “اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله, حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 6، no. 11 ، pp. 215–232، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255120/fa