APA:
کپیسماوی، سیدعبدالوهاب، و نجارپوریان، سمانه. (1398). رابطه علی انگیزش درونی, درگیری تحصیلی و خودنظم جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس. راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(12 )، 47-68. SID. https://sid.ir/paper/255122/fa
Vancouver:
کپیسماوی سیدعبدالوهاب، نجارپوریان سمانه. رابطه علی انگیزش درونی, درگیری تحصیلی و خودنظم جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛7(12 ):47-68. Available from: https://sid.ir/paper/255122/fa
IEEE:
کپیسیدعبدالوهاب سماوی، و سمانه نجارپوریان، “رابطه علی انگیزش درونی, درگیری تحصیلی و خودنظم جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 7، no. 12 ، pp. 47–68، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255122/fa