APA:
کپیناعمی، علی محمد، کریمی، علی، و فقیهی، سمانه. (1398). تاثیر تدریس الگوی چرخه ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی هفتم. راهبردهای شناختی در یادگیری، 8(14 )، 163-186. SID. https://sid.ir/paper/255137/fa
Vancouver:
کپیناعمی علی محمد، کریمی علی، فقیهی سمانه. تاثیر تدریس الگوی چرخه ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی هفتم. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛8(14 ):163-186. Available from: https://sid.ir/paper/255137/fa
IEEE:
کپیعلی محمد ناعمی، علی کریمی، و سمانه فقیهی، “تاثیر تدریس الگوی چرخه ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی هفتم،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 8، no. 14 ، pp. 163–186، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255137/fa