APA:
کپیرهبرکرباسدهی، فاطمه، ابوالقاسمی، عباس، و رهبرکرباسدهی، ابراهیم. (1397). تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی-هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. راهبردهای شناختی در یادگیری، 6(10 )، 39-55. SID. https://sid.ir/paper/255154/fa
Vancouver:
کپیرهبرکرباسدهی فاطمه، ابوالقاسمی عباس، رهبرکرباسدهی ابراهیم. تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی-هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1397؛6(10 ):39-55. Available from: https://sid.ir/paper/255154/fa
IEEE:
کپیفاطمه رهبرکرباسدهی، عباس ابوالقاسمی، و ابراهیم رهبرکرباسدهی، “تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی-هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 6، no. 10 ، pp. 39–55، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255154/fa