APA:
کپیعزیزیان، مرضیه، اسدزاده، حسن، علی زاده، حمید، درتاج، فریبرز، و سعدی پور، اسماعیل. (1396). طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 113-137. SID. https://sid.ir/paper/255162/fa
Vancouver:
کپیعزیزیان مرضیه، اسدزاده حسن، علی زاده حمید، درتاج فریبرز، سعدی پور اسماعیل. طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):113-137. Available from: https://sid.ir/paper/255162/fa
IEEE:
کپیمرضیه عزیزیان، حسن اسدزاده، حمید علی زاده، فریبرز درتاج، و اسماعیل سعدی پور، “طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 113–137، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255162/fa