APA:
کپیقربان پورلفمجانی، امیر، فیاض، بهاره، رضایی، سجاد، و رمضانی، شوکت. (1398). الگوی ساختاری اثرات سرسختی روانی و حرمت خود بر توانمندسازی روان شناختی دانش آموزان: نقش میانجی خودپنداشت تحصیلی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 6(2 )، 168-179. SID. https://sid.ir/paper/258342/fa
Vancouver:
کپیقربان پورلفمجانی امیر، فیاض بهاره، رضایی سجاد، رمضانی شوکت. الگوی ساختاری اثرات سرسختی روانی و حرمت خود بر توانمندسازی روان شناختی دانش آموزان: نقش میانجی خودپنداشت تحصیلی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1398؛6(2 ):168-179. Available from: https://sid.ir/paper/258342/fa
IEEE:
کپیامیر قربان پورلفمجانی، بهاره فیاض، سجاد رضایی، و شوکت رمضانی، “الگوی ساختاری اثرات سرسختی روانی و حرمت خود بر توانمندسازی روان شناختی دانش آموزان: نقش میانجی خودپنداشت تحصیلی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 6، no. 2 ، pp. 168–179، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258342/fa