APA:
کپیاخوان تفتی، مهناز، اسمعیلی، نیلوفر، و مهدی زاده هنجنی، هانیه. (1395). اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته. توانمند سازی کودکان استثنایی، 7(17)، 73-84. SID. https://sid.ir/paper/262496/fa
Vancouver:
کپیاخوان تفتی مهناز، اسمعیلی نیلوفر، مهدی زاده هنجنی هانیه. اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1395؛7(17):73-84. Available from: https://sid.ir/paper/262496/fa
IEEE:
کپیمهناز اخوان تفتی، نیلوفر اسمعیلی، و هانیه مهدی زاده هنجنی، “اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 7، no. 17، pp. 73–84، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262496/fa