APA:
کپیفتحی، داوود، فرامرزی، سالار، افتخارصعادی، زهرا، نادری، فرح، و زرگر، یداله. (1397). اثربخشی مداخله ی هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 9(3 )، 87-98. SID. https://sid.ir/paper/262556/fa
Vancouver:
کپیفتحی داوود، فرامرزی سالار، افتخارصعادی زهرا، نادری فرح، زرگر یداله. اثربخشی مداخله ی هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1397؛9(3 ):87-98. Available from: https://sid.ir/paper/262556/fa
IEEE:
کپیداوود فتحی، سالار فرامرزی، زهرا افتخارصعادی، فرح نادری، و یداله زرگر، “اثربخشی مداخله ی هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 9، no. 3 ، pp. 87–98، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262556/fa