APA:
کپیرهبرکرباسدهی، فاطمه، حسین خانزاده، عباسعلی، و ابوالقاسمی، عباس. (1397). تاثیر آموزش راهبردهای خود-تنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. خانواده و پژوهش، 15(4 (پیاپی 41) )، 49-66. SID. https://sid.ir/paper/250355/fa
Vancouver:
کپیرهبرکرباسدهی فاطمه، حسین خانزاده عباسعلی، ابوالقاسمی عباس. تاثیر آموزش راهبردهای خود-تنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. خانواده و پژوهش[Internet]. 1397؛15(4 (پیاپی 41) ):49-66. Available from: https://sid.ir/paper/250355/fa
IEEE:
کپیفاطمه رهبرکرباسدهی، عباسعلی حسین خانزاده، و عباس ابوالقاسمی، “تاثیر آموزش راهبردهای خود-تنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان،” خانواده و پژوهش، vol. 15، no. 4 (پیاپی 41) ، pp. 49–66، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250355/fa