APA:
کپیزنگنه، حسین، و خدامرادی، حجت اله. (1396). تاثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم. تدریس پژوهی، 5(1)، 47-64. SID. https://sid.ir/paper/262637/fa
Vancouver:
کپیزنگنه حسین، خدامرادی حجت اله. تاثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم. تدریس پژوهی[Internet]. 1396؛5(1):47-64. Available from: https://sid.ir/paper/262637/fa
IEEE:
کپیحسین زنگنه، و حجت اله خدامرادی، “تاثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم،” تدریس پژوهی، vol. 5، no. 1، pp. 47–64، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262637/fa