APA:
کپینظری، رسول، و حدادی، سوسن. (1396). اثر کیفیت خدمات بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه های خصوصی: ارائه ی مدل. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 5(17 )، 45-56. SID. https://sid.ir/paper/266784/fa
Vancouver:
کپینظری رسول، حدادی سوسن. اثر کیفیت خدمات بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه های خصوصی: ارائه ی مدل. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1396؛5(17 ):45-56. Available from: https://sid.ir/paper/266784/fa
IEEE:
کپیرسول نظری، و سوسن حدادی، “اثر کیفیت خدمات بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه های خصوصی: ارائه ی مدل،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 5، no. 17 ، pp. 45–56، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266784/fa