APA:
کپیمحمودی، احمد. (1394). بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی بدنساری و ایروبیک. مدیریت ورزشی (حرکت)، 7(1)، 31-51. SID. https://sid.ir/paper/511593/fa
Vancouver:
کپیمحمودی احمد. بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی بدنساری و ایروبیک. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1394؛7(1):31-51. Available from: https://sid.ir/paper/511593/fa
IEEE:
کپیاحمد محمودی، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی بدنساری و ایروبیک،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 7، no. 1، pp. 31–51، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511593/fa