APA:
کپیرجب زاده، رضا، طالب پور، مهدی، حدادیان، علیرضا، و جباری نوقابی، مهدی. (1397). تبیین اثر ارزش ویژه ی برند, تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(21 )، 21-33. SID. https://sid.ir/paper/266790/fa
Vancouver:
کپیرجب زاده رضا، طالب پور مهدی، حدادیان علیرضا، جباری نوقابی مهدی. تبیین اثر ارزش ویژه ی برند, تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(21 ):21-33. Available from: https://sid.ir/paper/266790/fa
IEEE:
کپیرضا رجب زاده، مهدی طالب پور، علیرضا حدادیان، و مهدی جباری نوقابی، “تبیین اثر ارزش ویژه ی برند, تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 21 ، pp. 21–33، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266790/fa