APA:
کپینظری، رسول، و مختاری، مریم. (1397). ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه های حرفه ای فوتبال براساس ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان. مدیریت و توسعه ورزش، 7(4 (پیاپی 16) )، 105-117. SID. https://sid.ir/paper/373386/fa
Vancouver:
کپینظری رسول، مختاری مریم. ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه های حرفه ای فوتبال براساس ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 16) ):105-117. Available from: https://sid.ir/paper/373386/fa
IEEE:
کپیرسول نظری، و مریم مختاری، “ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه های حرفه ای فوتبال براساس ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 4 (پیاپی 16) ، pp. 105–117، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373386/fa