APA:
کپیاسبقی، مونا، ارجمندنیا، علی اکبر، رحمانیان، مهدیه، و اسبقی، الهام. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه-بیش فعالی. عصب روانشناسی، 2(3 (پیاپی 6) )، 75-88. SID. https://sid.ir/paper/266849/fa
Vancouver:
کپیاسبقی مونا، ارجمندنیا علی اکبر، رحمانیان مهدیه، اسبقی الهام. مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه-بیش فعالی. عصب روانشناسی[Internet]. 1395؛2(3 (پیاپی 6) ):75-88. Available from: https://sid.ir/paper/266849/fa
IEEE:
کپیمونا اسبقی، علی اکبر ارجمندنیا، مهدیه رحمانیان، و الهام اسبقی، “مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه-بیش فعالی،” عصب روانشناسی، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6) ، pp. 75–88، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266849/fa