APA:
کپیخدامی، سهیلا، و اصانلو، بهاره. (1395). طراحی مدل شکل گیری ابعاد هواخواهی برند, مبتنی بر تئوری های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. مدیریت برند، 4(8 )، 13-39. SID. https://sid.ir/paper/267509/fa
Vancouver:
کپیخدامی سهیلا، اصانلو بهاره. طراحی مدل شکل گیری ابعاد هواخواهی برند, مبتنی بر تئوری های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(8 ):13-39. Available from: https://sid.ir/paper/267509/fa
IEEE:
کپیسهیلا خدامی، و بهاره اصانلو، “طراحی مدل شکل گیری ابعاد هواخواهی برند, مبتنی بر تئوری های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند،” مدیریت برند، vol. 4، no. 8 ، pp. 13–39، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267509/fa