Information Journal Paper
APA:
CopyABEDI, ABOLFAZL, & KHORASANI TORAGHI, HAMED. (1393). عوامل تعیین کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران). مدیریت برند, 1(2 ), 61-84. SID. https://sid.ir/paper/267525/en
Vancouver:
CopyABEDI ABOLFAZL, KHORASANI TORAGHI HAMED. عوامل تعیین کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران). مدیریت برند[Internet]. 1393;1(2 ):61-84. Available from: https://sid.ir/paper/267525/en
IEEE:
CopyABOLFAZL ABEDI, and HAMED KHORASANI TORAGHI, “عوامل تعیین کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران),” مدیریت برند, vol. 1, no. 2 , pp. 61–84, 1393, [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267525/en