APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، غدیری، علیرضا، قرچه، منیژه، و بازرگان، کاوه. (1395). پیشایند های ارزش ویژه برند شرکتی, در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران, با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 4(7 )، 11-48. SID. https://sid.ir/paper/267532/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، غدیری علیرضا، قرچه منیژه، بازرگان کاوه. پیشایند های ارزش ویژه برند شرکتی, در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران, با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(7 ):11-48. Available from: https://sid.ir/paper/267532/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، علیرضا غدیری، منیژه قرچه، و کاوه بازرگان، “پیشایند های ارزش ویژه برند شرکتی, در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران, با استفاده از نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 4، no. 7 ، pp. 11–48، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267532/fa