APA:
کپیجهانیان، منوچهر، آقایی، محمد، و واحدی، الهام. (1398). تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 172-209. SID. https://sid.ir/paper/370585/fa
Vancouver:
کپیجهانیان منوچهر، آقایی محمد، واحدی الهام. تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):172-209. Available from: https://sid.ir/paper/370585/fa
IEEE:
کپیمنوچهر جهانیان، محمد آقایی، و الهام واحدی، “تحلیل ساختاری استراتژی های خلق ارزش برند مقصد گردشگری یزد،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 172–209، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370585/fa