APA:
کپیصالح اردستانی، عباس، پارسا، سمانه، و قاسمی، بهروز. (1395). طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند درمحصولات پرچرخش, بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 4(7 )، 119-148. SID. https://sid.ir/paper/267536/fa
Vancouver:
کپیصالح اردستانی عباس، پارسا سمانه، قاسمی بهروز. طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند درمحصولات پرچرخش, بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(7 ):119-148. Available from: https://sid.ir/paper/267536/fa
IEEE:
کپیعباس صالح اردستانی، سمانه پارسا، و بهروز قاسمی، “طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند درمحصولات پرچرخش, بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 4، no. 7 ، pp. 119–148، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267536/fa