APA:
کپیرنگریز، حسن، و بایرامی شهریور، زهرا. (1398). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک های داده کاوی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(27 )، 175-205. SID. https://sid.ir/paper/268151/fa
Vancouver:
کپیرنگریز حسن، بایرامی شهریور زهرا. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک های داده کاوی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1398؛7(27 ):175-205. Available from: https://sid.ir/paper/268151/fa
IEEE:
کپیحسن رنگریز، و زهرا بایرامی شهریور، “تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک های داده کاوی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 27 ، pp. 175–205، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268151/fa