APA:
کپیغلامی، اعظم، و قربانی، محمدرضا. (1397). تأثیر تدریس به روش آزمایشگاهی بر یادگیری مفاهیم زیست شناسی و مقایسه بین دانش آموزان دختر و پسر. آموزش پژوهی، 4(16 )، 36-51. SID. https://sid.ir/paper/269361/fa
Vancouver:
کپیغلامی اعظم، قربانی محمدرضا. تأثیر تدریس به روش آزمایشگاهی بر یادگیری مفاهیم زیست شناسی و مقایسه بین دانش آموزان دختر و پسر. آموزش پژوهی[Internet]. 1397؛4(16 ):36-51. Available from: https://sid.ir/paper/269361/fa
IEEE:
کپیاعظم غلامی، و محمدرضا قربانی، “تأثیر تدریس به روش آزمایشگاهی بر یادگیری مفاهیم زیست شناسی و مقایسه بین دانش آموزان دختر و پسر،” آموزش پژوهی، vol. 4، no. 16 ، pp. 36–51، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269361/fa