مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

872
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,011
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودروسازی ایران خودرو

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 در این پژوهش به دنبال یافتن تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودرو سازی ایران خودرو می باشیم. قابلیت های بازاریابی منجر به تعهد بین المللی می شود, استراتژی ورود به بازار بین المللی را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین, قابلیت های بازاریابی به طور غیر مستقیم عملکرد بازاریابی را تحت تاثیر قرار می دهد. در ابتدا, بر پایه ی نظرات در مورد چشم انداز قابلیت پویا, تئوری پویای استراتژی و تیوری معامله-سود, اثرات قابلیت های بازاریابی در عملکرد بین المللی مورد بحث قرار گرفته است. نظر سنجی با کمک پرسشنامه استاندارد در شرکت ایران خودرو صورت گرفت, از SEM (مدل یابی معادلات ساختاری) برای تحلیل رابطه ی بین متغیرها در فرضیه ها استفاده شده است. نتایج حاکی از انطباق بین نمونه در رابطه با تاثیر مثبت بر قابلیت های بازاریابی شرکت ایران خودرو در عملکرد بین المللی اقتصاد و تعهد بین المللی است. علاوه بر این, استراتژی ورود به بازار با سرمایه گذاری اندک و بالا بر عملکرد بین المللی این سازمان تاثیر ندارد. همچنین نتایج حاکی از آن است که قابلیت های بازاریابی به عنوان هسته ی تصمیمات بین المللی شرکت می باشند, هم چنین تاثیرات قابلیت های بازاریابی را هم بر تعهد بین المللی شرکت بازگو می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عماری، حسین، و امیرحصاری، سارا. (1399). تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودروسازی ایران خودرو. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(2 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/269686/fa

    Vancouver: کپی

    عماری حسین، امیرحصاری سارا. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودروسازی ایران خودرو. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(2 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/269686/fa

    IEEE: کپی

    حسین عماری، و سارا امیرحصاری، “تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودروسازی ایران خودرو،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 2 ، pp. 1–14، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269686/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا