مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

965
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان: بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران

صفحات

 صفحه شروع 112 | صفحه پایان 135

چکیده

 تدریس زبان های خارجی یکی از حرفه های پرمسئولیت در سراسر جهان است که چالش های زیادی را برای معلمان آن در پی دارد. با توجه به این که آگاهی معلم از حرفه خود و احساس لذت از عملکرد شغلی در افزایش توانایی تدریس موثر است, مطالعه حاضر عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی را با هدف بررسی واکنش معلمان در تدریس و چالش هایی که در آموزش انگلیسی-به عنوان یک زبان خارجی-در ایران تجربه می کنند, مورد بررسی قرار می دهد. روش تحقیق حاضر از نوع کیفی و داده ها با استفاده از مصاحبه نیمه ساختمند با 50 نفر از معلمان جمع اوری شدند. یافته های پژوهش نشان داد که آگاهی در مورد عواملی که عملکرد معلمان انگلیسی را تحت تأثیر قرار می دهد, نیاز به تأمل و بررسی بیشتر دارد. در حقیقت, آگاهی کامل از عملکرد می تواند شکل موثرتری از مفهوم " حرفه ای " را در اختیار معلمان قرار دهد. با توجه به نقش اساسی عوامل درونی و بیرونی, تحقیق حاضر به درک بهتر چگونگی پیشرفت معلمان زبان خارجی کمک می کند. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    انجم شعاع، لیلا، و حداد نارافشان، مهری. (1397). مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان: بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، 1(3 )، 112-135. SID. https://sid.ir/paper/270381/fa

    Vancouver: کپی

    انجم شعاع لیلا، حداد نارافشان مهری. مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان: بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی[Internet]. 1397؛1(3 ):112-135. Available from: https://sid.ir/paper/270381/fa

    IEEE: کپی

    لیلا انجم شعاع، و مهری حداد نارافشان، “مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان: بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران،” فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، vol. 1، no. 3 ، pp. 112–135، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270381/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button