APA:
کپیعلی، ام.اس.، بیچی، اس.اس.، ماری، جی.اس.، و لاکپینی، ام.ای.. (1397). اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، 1(2 )، 85-99. SID. https://sid.ir/paper/270397/fa
Vancouver:
کپیعلی ام.اس.، بیچی اس.اس.، ماری جی.اس.، لاکپینی ام.ای.. اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی[Internet]. 1397؛1(2 ):85-99. Available from: https://sid.ir/paper/270397/fa
IEEE:
کپیام.اس. علی، اس.اس. بیچی، جی.اس. ماری، و ام.ای. لاکپینی، “اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه،” فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، vol. 1، no. 2 ، pp. 85–99، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270397/fa