مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

539
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه

صفحات

 صفحه شروع 85 | صفحه پایان 99

چکیده

اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته است. در نتیجه این مطالعه عملکرد تحصیلی اثر آن را ازطریق توانایی بالا, متوسط و کم در دوگروه دانشجویان در معرض مدل جیگ ساو و سنتی مورد بررسی قرار می دهد. دو گروه از دانشجویان به صورت تصادفی انتخاب شدند: گروه تجربی و گروه کنترل. داده های ازطریق آزمون شفر در سطح معنی داری 0. 05 مورد سنجش قرار گرفتند. یافته ها نشان داد که مدل یادگیری جیگ ساو تاثیر قابل توجهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان با سطوح توانایی متفاوت دارد. این مدل می تواند باعث بهبود عملکرد توانایی های دانشجویان با عملکرد ضعیف شود. هم چنین این روش برای آموزش دانشجویان با گروه بندی ناهمگون مفید می باشد. به این ترتیب مقاله حاضر پیشنهاد می کند که معلمان شیمی در صنایع پلی تکنیک و سایر موسسات عالی, باید درک روشنی از سطح توانایی دانشجویان خود داشته باشند تا بتوانند تدریس خود را با توانایی ها و نیازهای یادگیری آنان انطباق دهند. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علی، ام.اس.، بیچی، اس.اس.، ماری، جی.اس.، و لاکپینی، ام.ای.. (1397). اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، 1(2 )، 85-99. SID. https://sid.ir/paper/270397/fa

    Vancouver: کپی

    علی ام.اس.، بیچی اس.اس.، ماری جی.اس.، لاکپینی ام.ای.. اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی[Internet]. 1397؛1(2 ):85-99. Available from: https://sid.ir/paper/270397/fa

    IEEE: کپی

    ام.اس. علی، اس.اس. بیچی، جی.اس. ماری، و ام.ای. لاکپینی، “اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه،” فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، vol. 1، no. 2 ، pp. 85–99، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270397/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button