مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

509
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

862
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند ساز کارکنان بر ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 60

چکیده

 شرکت ها برای بقا و موفقیت در فعالیت های صادراتی به شناسایی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی خود نیازمندند. در این راستا هدف از انجام پژوهش حاضر, واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های صادراتی در استان سمنان می باشد. پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و از لحاظ شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی به شمار می رود. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه شرکت های فعال در شهرک های صنعتی استان سمنان می باشد که 239 عدد با روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که مشارکت, تبلیغات دهان به دهان مثبت, رفتار درون نقش برندسازی و تمایل به ادامه همکاری بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین, بین ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های صادراتی تاثیر مثبت و معناداری یافت شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، عظیم. (1399). عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند ساز کارکنان بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار بین المللی، 3(2 )، 43-60. SID. https://sid.ir/paper/357488/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی عظیم. عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند ساز کارکنان بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1399؛3(2 ):43-60. Available from: https://sid.ir/paper/357488/fa

    IEEE: کپی

    عظیم زارعی، “عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند ساز کارکنان بر ارزش ویژه برند،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 3، no. 2 ، pp. 43–60، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/357488/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button