مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

877
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

642
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

جایگاه هوش های چندگانه در دستیابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 155 | صفحه پایان 160

چکیده

 مقدمه: در این مقاله, جایگاه هوش های چندگانه در اثربخشی نظام آموزش الکترونیکی بررسی شده است. بدین منظور, ابتدا مشکلات فراروی موسسات آموزشی الکترونیکی, نحوه کار تیمی و مفهوم هوش های چندگانه معرفی شده و سپس به معرفی الگو پرداخته شده است. به نظر می رسد که استفاده از هوش های چندگانه در ایجاد و ترکیب نیروهای کاری تیم ها در این نوع موسسات که مدیریت منابع انسانی را به عهده دارند, مفید باشد.نتیجه گیری: با توجه به ساختار و ماهیت فعالیت در موسسات آموزشی الکترونیکی, اعضا با هم افزایی از طریق فعالیت تکمیلی و با جهت گیری متحدانه, می توانند تکالیف و وظایف محوله را بهتر انجام دهند. به عبارتی ماهیت سازمانی موسسات آموزشی الکترونیکی به وجود ساختارهای سیستمی مشخص نیازمند است که نمی توان در طراحی و تحقق چنین سیستمی, آنها را نادیده گرفت. هیچکدام از این اجزای نظام آموزش الکترونیکی, در حالت معمول, به طور منفرد کار نمی کنند. در واقع امکان عملکرد موثر و موفقیت آمیز برای هر بخش در فعالیت های انفرادی بدون دریافت کمک از دیگر واحدها غیرعملی است. هم کوشی فعالیت ها در این رویکرد سازمانی, کارکنان چنین سازمان هایی را مجبور می نماید تا دارای مهارت های متنوع و بسیاری باشند. به کارگیری گسترده مهارت ها و توانمندی های هوش چندگانه در کار تیمی سنگ بنای کیفیت نتایج و خدمات است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زاهدبابلان، عادل، و معینی کیا، مهدی. (1389). جایگاه هوش های چندگانه در دستیابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 3(4 (مسلسل 10))، 155-160. SID. https://sid.ir/paper/360716/fa

    Vancouver: کپی

    زاهدبابلان عادل، معینی کیا مهدی. جایگاه هوش های چندگانه در دستیابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1389؛3(4 (مسلسل 10)):155-160. Available from: https://sid.ir/paper/360716/fa

    IEEE: کپی

    عادل زاهدبابلان، و مهدی معینی کیا، “جایگاه هوش های چندگانه در دستیابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 3، no. 4 (مسلسل 10)، pp. 155–160، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360716/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button