APA:
کپیشاه آبادی، ابوالفضل، و سعادت، ندا. (1399). تاثیر مولفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. مدیریت کسب و کار بین المللی، 3(1 )، 45-64. SID. https://sid.ir/paper/361637/fa
Vancouver:
کپیشاه آبادی ابوالفضل، سعادت ندا. تاثیر مولفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1399؛3(1 ):45-64. Available from: https://sid.ir/paper/361637/fa
IEEE:
کپیابوالفضل شاه آبادی، و ندا سعادت، “تاثیر مولفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 3، no. 1 ، pp. 45–64، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361637/fa