APA:
کپیخرقانی، نعیمه، قنسولی، بهزاد، و بیرجندی، پرویز. (1394). تاثیر انگیزه و برنامه کمک آموزشی مبتنی بر رابطه متقابل بین زبان آموز و معلم و کار گروهی بین زبان آموزان بر روی درک مطلب زبان آموزان ایرانی. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، 48(4 (پیاپی 26) )، 99-116. SID. https://sid.ir/paper/362130/fa
Vancouver:
کپیخرقانی نعیمه، قنسولی بهزاد، بیرجندی پرویز. تاثیر انگیزه و برنامه کمک آموزشی مبتنی بر رابطه متقابل بین زبان آموز و معلم و کار گروهی بین زبان آموزان بر روی درک مطلب زبان آموزان ایرانی. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)[Internet]. 1394؛48(4 (پیاپی 26) ):99-116. Available from: https://sid.ir/paper/362130/fa
IEEE:
کپینعیمه خرقانی، بهزاد قنسولی، و پرویز بیرجندی، “تاثیر انگیزه و برنامه کمک آموزشی مبتنی بر رابطه متقابل بین زبان آموز و معلم و کار گروهی بین زبان آموزان بر روی درک مطلب زبان آموزان ایرانی،” مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، vol. 48، no. 4 (پیاپی 26) ، pp. 99–116، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362130/fa