APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، و هاشمی باغی، زینب. (1399). اثر فعالیت های شبکه های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری، 8(15 )، 123-144. SID. https://sid.ir/paper/363965/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، هاشمی باغی زینب. اثر فعالیت های شبکه های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1399؛8(15 ):123-144. Available from: https://sid.ir/paper/363965/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، و زینب هاشمی باغی، “اثر فعالیت های شبکه های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 8، no. 15 ، pp. 123–144، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/363965/fa