APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، جلالیان، سیداسحاق، و منصوری، سمانه. (1399). اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تاثیر آن ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران. گردشگری شهری، 7(2 )، 37-50. SID. https://sid.ir/paper/366367/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، جلالیان سیداسحاق، منصوری سمانه. اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تاثیر آن ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران. گردشگری شهری[Internet]. 1399؛7(2 ):37-50. Available from: https://sid.ir/paper/366367/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، سیداسحاق جلالیان، و سمانه منصوری، “اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تاثیر آن ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران،” گردشگری شهری، vol. 7، no. 2 ، pp. 37–50، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366367/fa