APA:
کپیشجاعی، نیما، حیدرزاده، کامبیز، و روستا، احمد. (1397). ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی. پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)، 9(2 )، 207-234. SID. https://sid.ir/paper/368384/fa
Vancouver:
کپیشجاعی نیما، حیدرزاده کامبیز، روستا احمد. ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی. پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)[Internet]. 1397؛9(2 ):207-234. Available from: https://sid.ir/paper/368384/fa
IEEE:
کپینیما شجاعی، کامبیز حیدرزاده، و احمد روستا، “ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی،” پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)، vol. 9، no. 2 ، pp. 207–234، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368384/fa