APA:
کپیجهانیان، منوچهر، آقایی، محمد، و واحدی، الهام. (1399). الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهای گردشگری ایران. مطالعات اجتماعی گردشگری، 8(16 )، 191-222. SID. https://sid.ir/paper/361077/fa
Vancouver:
کپیجهانیان منوچهر، آقایی محمد، واحدی الهام. الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهای گردشگری ایران. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1399؛8(16 ):191-222. Available from: https://sid.ir/paper/361077/fa
IEEE:
کپیمنوچهر جهانیان، محمد آقایی، و الهام واحدی، “الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهای گردشگری ایران،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 8، no. 16 ، pp. 191–222، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361077/fa