APA:
کپیعیسوی، هیرو، و نظری، محسن. (1399). مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان ایرانی با سایر کشورها. مدیریت کسب و کار بین المللی، 3(2 )، 121-151. SID. https://sid.ir/paper/372933/fa
Vancouver:
کپیعیسوی هیرو، نظری محسن. مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان ایرانی با سایر کشورها. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1399؛3(2 ):121-151. Available from: https://sid.ir/paper/372933/fa
IEEE:
کپیهیرو عیسوی، و محسن نظری، “مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان ایرانی با سایر کشورها،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 3، no. 2 ، pp. 121–151، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372933/fa