مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

945
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

942
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 86

چکیده

 هدف: هدف از این مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات اینترنتی بر روی ارزش ویژه برند ورزشی و ابعاد مختلف آن می باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر ازلحاظ روش پیمایشی و تحقیقی کاربردی است. جامعه ی آماری مشتریان کالای ورزشی برند مجید در شهر تبریز می باشد که نمونه تحقیق به دلیل نامحدود بودن جامعه مشتمل بر 384نفر از مشتریان و به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شد. جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه اثر سنجی تبلیغات اینترنتی مقیمی (1391) و ارزیابی ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر (1991) می باشد. از روش آماری رگرسیون برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که تبلیغات اینترنتی بر هر یک از ابعاد ارزش ویژه برند همچون کیفیت ادراک شده, تداعی برند, وفاداری به برند و آگاهی از برند تأثیر معنی داری دارد. نتیجه گیری: مدیران شرکت ها برای ارتقاء ارزش ویژه برند ورزشی ابتدا بایستی نقاط قوت و ضعف برنامه های تبلیغات را در سازمان خود شناسایی کنند و همچنین از اینترنت به عنوان ابزار مؤثری در ارتباطات و تبلیغ استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدوی، فاطمه، و عبدالعلی نژاد، زهرا. (1397). اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید. مدیریت و توسعه ورزش، 7(2 (پیاپی 14) )، 73-86. SID. https://sid.ir/paper/375249/fa

    Vancouver: کپی

    عبدوی فاطمه، عبدالعلی نژاد زهرا. اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 14) ):73-86. Available from: https://sid.ir/paper/375249/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه عبدوی، و زهرا عبدالعلی نژاد، “اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 73–86، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/375249/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button