APA:
کپیعبدوی، فاطمه، و عبدالعلی نژاد، زهرا. (1397). اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید. مدیریت و توسعه ورزش، 7(2 (پیاپی 14) )، 73-86. SID. https://sid.ir/paper/375249/fa
Vancouver:
کپیعبدوی فاطمه، عبدالعلی نژاد زهرا. اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 14) ):73-86. Available from: https://sid.ir/paper/375249/fa
IEEE:
کپیفاطمه عبدوی، و زهرا عبدالعلی نژاد، “اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی: مطالعه موردی: برند مجید،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 73–86، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/375249/fa