مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

581
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

780
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 180

چکیده

 تحقیق حاضر به دنبال بررسی تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کنندگان است. اطلاعات میدانی با استفاده از پرسشنامه 44 سوالی در سال 1396 جمع آوری گردیده است. جامعه آماری این پژوهش را تمامی شهروندان تهرانی که حداقل یکبار از فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای هایپراستار, شهروند, اتکا و کورش خرید کرده باشند تشکیل می دهد و اندازه نمونه آماری که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ایانتخاب شد برای مشتریان 400 نفر است. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش نشان می دهد جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات به طور غیرمستقیم و با میانجیگری رضایت مصرف کننده بر رفتار خرید مجدد تاثیرگذار هستند اما به طور مستقیم بر رفتار خرید مجدد تاثیرگذار نیستند, همچنین جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رضایت مصرف کننده و رضایت مصرف کننده بر رفتار خرید مجدد تاثیر گذار است که در این پژوهش تاثیر سهولت دریافت خدمات به مراتب بیشتر از تاثیر جو فروشگاه مشاهده شد. تاثیر متغیر تعدیل کننده درگیری نیز در رابطه میان رضایت مصرف کننده و رفتار خرید مجدد در جامعه آماری مورد نظر رد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، سیدعباس، زارعی، عظیم، و بهرامی، آیدا. (1398). تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 163-180. SID. https://sid.ir/paper/381916/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی سیدعباس، زارعی عظیم، بهرامی آیدا. تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):163-180. Available from: https://sid.ir/paper/381916/fa

    IEEE: کپی

    سیدعباس ابراهیمی، عظیم زارعی، و آیدا بهرامی، “تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 163–180، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381916/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button