APA:
کپیابراهیمی، سیدعباس، زارعی، عظیم، و بهرامی، آیدا. (1398). تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 163-180. SID. https://sid.ir/paper/381916/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی سیدعباس، زارعی عظیم، بهرامی آیدا. تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):163-180. Available from: https://sid.ir/paper/381916/fa
IEEE:
کپیسیدعباس ابراهیمی، عظیم زارعی، و آیدا بهرامی، “تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 163–180، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381916/fa