APA:
کپیوهاب زاده، فهیمه، عالی، صمد، بافنده زنده، علیرضا، و تقی زاده، هوشنگ. (1399). تاثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(49 )، 263-299. SID. https://sid.ir/paper/383195/fa
Vancouver:
کپیوهاب زاده فهیمه، عالی صمد، بافنده زنده علیرضا، تقی زاده هوشنگ. تاثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(49 ):263-299. Available from: https://sid.ir/paper/383195/fa
IEEE:
کپیفهیمه وهاب زاده، صمد عالی، علیرضا بافنده زنده، و هوشنگ تقی زاده، “تاثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 49 ، pp. 263–299، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383195/fa