مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

323
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

626
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها

صفحات

 صفحه شروع 329 | صفحه پایان 351

چکیده

 سرعت تغییرات در دنیای امروز, رشد فزاینده تکنولوژی و گسترش بی رویه رقابت بنگاه ها, مصرف کنندگان را در شرایط پر تلاطمی قرار داده و آن ها را با نوعی عدم اطمینان مواجه نموده است. در میان این همه ابهامات و واقعیات غیر قابل پیش بینی, مصرف کننده در جستجوی نقطه ای برای اتکاء و اطمینان است. همین موضوع توجه مصرف کننده را به برندهایی جلب نموده است که دارای میراث می باشند و این میراث موجبات اطمینان و آرامش خاطر مصرف کننده را فراهم می آورد. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که سرفصلی به عنوان میراث برند در ادبیات بازاریابی مطرح شده است. در این مقاله با ارائه مفهوم جدیدی با عنوان "عناصر مقوم میراث برند" تلاش شده تا ابزاری برای سنجش برخورداری یک برند از میراث و میزان توانایی بالقوه آن برای استفاده از مزیت میراث برند ارائه گردد. این مطالعه کیفی و از نوع مطالعه موردی است و برای گردآوری اطلاعات از مصاحبه, مشاهده و نیز بررسی اسناد و مدارک استفاده شده است. این تحقیق با بررسی عناصر مقوم میراث برند و اجزای آن در یکی از شرکت های ایرانی نشان می دهد این شرکت از عناصر مقوم برخوردار بوده و ظرفیت مناسبی برای استفاده از مزیت میراث برند دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدااردکانی، سعید، طباطبایی نسب، سیدمحمد، الحسینی المدرسی، سیدمهدی، و دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا. (1397). نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 329-351. SID. https://sid.ir/paper/384092/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدااردکانی سعید، طباطبایی نسب سیدمحمد، الحسینی المدرسی سیدمهدی، دهقانی فیروزآبادی محمدرضا. نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):329-351. Available from: https://sid.ir/paper/384092/fa

    IEEE: کپی

    سعید سعیدااردکانی، سیدمحمد طباطبایی نسب، سیدمهدی الحسینی المدرسی، و محمدرضا دهقانی فیروزآبادی، “نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 329–351، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384092/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button