APA:
کپیسعیدااردکانی، سعید، طباطبایی نسب، سیدمحمد، الحسینی المدرسی، سیدمهدی، و دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا. (1397). نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 329-351. SID. https://sid.ir/paper/384092/fa
Vancouver:
کپیسعیدااردکانی سعید، طباطبایی نسب سیدمحمد، الحسینی المدرسی سیدمهدی، دهقانی فیروزآبادی محمدرضا. نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):329-351. Available from: https://sid.ir/paper/384092/fa
IEEE:
کپیسعید سعیدااردکانی، سیدمحمد طباطبایی نسب، سیدمهدی الحسینی المدرسی، و محمدرضا دهقانی فیروزآبادی، “نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 329–351، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384092/fa