APA:
کپیصالحی، کبری، صالحی، زهرا، شکور، مهسا، و حقانی، فریبا. (1397). مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(2 )، 73-82. SID. https://sid.ir/paper/385790/fa
Vancouver:
کپیصالحی کبری، صالحی زهرا، شکور مهسا، حقانی فریبا. مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(2 ):73-82. Available from: https://sid.ir/paper/385790/fa
IEEE:
کپیکبری صالحی، زهرا صالحی، مهسا شکور، و فریبا حقانی، “مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 73–82، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385790/fa