APA:
کپیقزوینی، هادی، و ملکی مین باش رزگاه، مرتضی. (1397). شناسایی و اولویت بندی زیرآمیخته های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین المللی (مطالعه موردی: کارخانجات گچ استان سمنان). اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 12(2 (پیاپی 24) )، 334-351. SID. https://sid.ir/paper/386252/fa
Vancouver:
کپیقزوینی هادی، ملکی مین باش رزگاه مرتضی. شناسایی و اولویت بندی زیرآمیخته های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین المللی (مطالعه موردی: کارخانجات گچ استان سمنان). اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1397؛12(2 (پیاپی 24) ):334-351. Available from: https://sid.ir/paper/386252/fa
IEEE:
کپیهادی قزوینی، و مرتضی ملکی مین باش رزگاه، “شناسایی و اولویت بندی زیرآمیخته های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین المللی (مطالعه موردی: کارخانجات گچ استان سمنان)،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 12، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 334–351، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386252/fa