APA:
کپینوراله، اعظم، احسانی، محمد، و نوروزی سیدحسینی، رسول. (1399). برندسازی کالا و فروش کالای ورزشی در ایران: مبتنی بر نظریه گرندد تئوری. مجله علوم انسانی، 27(3 )، 45-60. SID. https://sid.ir/paper/393948/fa
Vancouver:
کپینوراله اعظم، احسانی محمد، نوروزی سیدحسینی رسول. برندسازی کالا و فروش کالای ورزشی در ایران: مبتنی بر نظریه گرندد تئوری. مجله علوم انسانی[Internet]. 1399؛27(3 ):45-60. Available from: https://sid.ir/paper/393948/fa
IEEE:
کپیاعظم نوراله، محمد احسانی، و رسول نوروزی سیدحسینی، “برندسازی کالا و فروش کالای ورزشی در ایران: مبتنی بر نظریه گرندد تئوری،” مجله علوم انسانی، vol. 27، no. 3 ، pp. 45–60، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393948/fa