APA:
کپیعسگری، ناصر، حیدری، حامد، شاکریان، سیدمصطفی، و معظمی گودرزی، مریم. (1398). مدل سازی روابط هوش هیجانی فروشنده با وفاداری مشتری از راه میانجی گرهای عملکرد فروشنده و رفتار هم آفرینی ارزش مشتری. مطالعات منابع انسانی، 9(4 )، 25-52. SID. https://sid.ir/paper/394486/fa
Vancouver:
کپیعسگری ناصر، حیدری حامد، شاکریان سیدمصطفی، معظمی گودرزی مریم. مدل سازی روابط هوش هیجانی فروشنده با وفاداری مشتری از راه میانجی گرهای عملکرد فروشنده و رفتار هم آفرینی ارزش مشتری. مطالعات منابع انسانی[Internet]. 1398؛9(4 ):25-52. Available from: https://sid.ir/paper/394486/fa
IEEE:
کپیناصر عسگری، حامد حیدری، سیدمصطفی شاکریان، و مریم معظمی گودرزی، “مدل سازی روابط هوش هیجانی فروشنده با وفاداری مشتری از راه میانجی گرهای عملکرد فروشنده و رفتار هم آفرینی ارزش مشتری،” مطالعات منابع انسانی، vol. 9، no. 4 ، pp. 25–52، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394486/fa