APA:
کپیپژمان، رضیه، و کاظمی مهیاری، حمزه. (1394). ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز). مدیریت بازاریابی، 10(29)، 21-39. SID. https://sid.ir/paper/219017/fa
Vancouver:
کپیپژمان رضیه، کاظمی مهیاری حمزه. ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):21-39. Available from: https://sid.ir/paper/219017/fa
IEEE:
کپیرضیه پژمان، و حمزه کاظمی مهیاری، “ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 21–39، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219017/fa