مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,846
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

990
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز)

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 39

چکیده

 امروزه کشورهایی با اقتصاد پیشرفته به سمت صنایع خدماتی در حال حرکت هستند. در این راستا می توان به صنعت بیمه اشاره کرد که در شاخه های مختلفی در سراسر جهان در حال فعالیت می باشد. از سوی دیگر قدرت انتخاب مشتریان در بین سازمان های مختلف سبب افزایش رقابت در بازار این صنعت شده است. همچنین برای شرکت ها رضایت مشتریان کافی نمی باشد و به دنبال ایجاد وفاداری در مشتریان می باشند. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه بیمه گذاران بیمه بدنه خودرو شرکت بیمه پارسیان شیراز می باشد. روش گردآوری اطلاعات کتابخانه ای بوده و داده ها از طریق پرسشنامه محقق ساخته ای که از ترکیب چند پرسشنامه استاندارد بوده جمع آوری گردیده است. به منظور تحلیل داده ها و بررسی فرضیات پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار AMOS استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها حاکی از آن است که الگوی ارائه شده الگوی نظری مناسبی, به منظور بررسی تاثیر رفتاراخلاقی فروش بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه است. یافته های این پژوهش حاکی از این است رفتار اخلاقی فروش بر رضایت مشتری از فروشنده, اعتماد مشتری به فروشنده و تعهد مشتری به فروشنده تاثیر داشته است. همچنین نتایج حاکی از این موضوع بوده است که رفتار اخلاقی فروش به صورت غیرمستقیم و از طریق تاثیر بر اعتماد, رضایت و تعهد بر وفاداری مشتری تاثیرگذار می باشد. به عبارت دیگر با بهبود رفتار اخلاقی فروش رضایت, تعهد و اعتماد مشتری به فروشنده افزایش می یابد, و از طریق این تاثیرات وفاداری مشتری به شرکت بیمه گذار افزایش می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    پژمان، رضیه، و کاظمی مهیاری، حمزه. (1394). ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز). مدیریت بازاریابی، 10(29)، 21-39. SID. https://sid.ir/paper/219017/fa

    Vancouver: کپی

    پژمان رضیه، کاظمی مهیاری حمزه. ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):21-39. Available from: https://sid.ir/paper/219017/fa

    IEEE: کپی

    رضیه پژمان، و حمزه کاظمی مهیاری، “ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد کاوری بیمه پارسیان در شهر شیراز)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 21–39، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219017/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button