APA:
کپیطاهری، عبدالمجید، قمرانی، امیر، عسگری، پرویز، فرامرزی، سالار، و حافظی، فریبا. (1398). اثر بخشی آموزش خودآموزی کلامی بر سطح تعاملات اجتماعی, اضطراب و خودانگی کودکان دارای اختلال نقص توجه / فزون کنشی. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، 26(5 )، 599-610. SID. https://sid.ir/paper/395055/fa
Vancouver:
کپیطاهری عبدالمجید، قمرانی امیر، عسگری پرویز، فرامرزی سالار، حافظی فریبا. اثر بخشی آموزش خودآموزی کلامی بر سطح تعاملات اجتماعی, اضطراب و خودانگی کودکان دارای اختلال نقص توجه / فزون کنشی. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار[Internet]. 1398؛26(5 ):599-610. Available from: https://sid.ir/paper/395055/fa
IEEE:
کپیعبدالمجید طاهری، امیر قمرانی، پرویز عسگری، سالار فرامرزی، و فریبا حافظی، “اثر بخشی آموزش خودآموزی کلامی بر سطح تعاملات اجتماعی, اضطراب و خودانگی کودکان دارای اختلال نقص توجه / فزون کنشی،” دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، vol. 26، no. 5 ، pp. 599–610، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395055/fa