مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

702
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,086
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 54

چکیده

 هدف از این پژوهش تعیین عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های آن ها در فضای مجازی از طریق ارایه یک مدل علمی است که هم راستای استراتژی های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به دنبال پاسخ به این سوال است که چگونه می توان برنامه های بازاریابی الکترونیکی مورد استفاده در سازمان های بازرگانی برخط را با استراتژی های سطح بنگاه سازمان هم راستا نمود که به افزایش موفقیت سازمان منجر شود. روش های پژوهش به کار گرفته شده در این پژوهش شامل روش مرور سیستماتیک جهت مطالعه و دسته بندی مطالعات, فراتحلیل جهت کدگذاری مدل ها و پارامترهای استخراج شده, رویش نظریه ها جهت تعیین پارامترهای موثر و موردنیاز برای ساختن مدل با استفاده از نرم افزار SPSS و روش فراتلفیق برای یافتن رابطه بین 11 پارامتر منتخب نهایی در جهت ساخت مدل و نظریه پردازی با استفاده از نرم افزار میک مک است. نتیجه پژوهش نشان داد که همسویی بازاریابی الکترونیکی و استراتژی های کلان سازمان ضروری است و مدلی برای منظور ارایه شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی، محسن، علی احمدی، علیرضا، حسینی، میرزاحسن، و امینی، محمدتقی. (1399). هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی. مدیریت سازمان های دولتی، 8(2 (پیاپی 30) )، 39-54. SID. https://sid.ir/paper/400355/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی محسن، علی احمدی علیرضا، حسینی میرزاحسن، امینی محمدتقی. هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1399؛8(2 (پیاپی 30) ):39-54. Available from: https://sid.ir/paper/400355/fa

    IEEE: کپی

    محسن رضایی، علیرضا علی احمدی، میرزاحسن حسینی، و محمدتقی امینی، “هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 39–54، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400355/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button