APA:
کپیرضایی، محسن، علی احمدی، علیرضا، حسینی، میرزاحسن، و امینی، محمدتقی. (1399). هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی. مدیریت سازمان های دولتی، 8(2 (پیاپی 30) )، 39-54. SID. https://sid.ir/paper/400355/fa
Vancouver:
کپیرضایی محسن، علی احمدی علیرضا، حسینی میرزاحسن، امینی محمدتقی. هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1399؛8(2 (پیاپی 30) ):39-54. Available from: https://sid.ir/paper/400355/fa
IEEE:
کپیمحسن رضایی، علیرضا علی احمدی، میرزاحسن حسینی، و محمدتقی امینی، “هم راستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان های بازرگانی،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 39–54، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400355/fa