APA:
کپیسیدجوادین، سیدرضا، رایج، حمزه، آقامیری، سیدعلی، و یزدانی، حمیدرضا. (1389). بازاریابی درونی, گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ. پژوهش های مدیریت در ایران، 14(2 (پیاپی 66))، 68-97. SID. https://sid.ir/paper/356692/fa
Vancouver:
کپیسیدجوادین سیدرضا، رایج حمزه، آقامیری سیدعلی، یزدانی حمیدرضا. بازاریابی درونی, گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1389؛14(2 (پیاپی 66)):68-97. Available from: https://sid.ir/paper/356692/fa
IEEE:
کپیسیدرضا سیدجوادین، حمزه رایج، سیدعلی آقامیری، و حمیدرضا یزدانی، “بازاریابی درونی, گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 14، no. 2 (پیاپی 66)، pp. 68–97، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356692/fa