APA:
کپیرضایی زاده، کریم. (1399). تقسیم بندی مشتری در تجارت الکترونیک با رویکرد برنامه کاربردی برای مدل کسب و کار نقدی. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(3 )، 48-57. SID. https://sid.ir/paper/401001/fa
Vancouver:
کپیرضایی زاده کریم. تقسیم بندی مشتری در تجارت الکترونیک با رویکرد برنامه کاربردی برای مدل کسب و کار نقدی. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(3 ):48-57. Available from: https://sid.ir/paper/401001/fa
IEEE:
کپیکریم رضایی زاده، “تقسیم بندی مشتری در تجارت الکترونیک با رویکرد برنامه کاربردی برای مدل کسب و کار نقدی،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 3 ، pp. 48–57، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/401001/fa