APA:
کپیجلالی فراهانی، مجید. (1392). تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 2(2 (پیاپی 6))، 11-19. SID. https://sid.ir/paper/403159/fa
Vancouver:
کپیجلالی فراهانی مجید. تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1392؛2(2 (پیاپی 6)):11-19. Available from: https://sid.ir/paper/403159/fa
IEEE:
کپیمجید جلالی فراهانی، “تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 2، no. 2 (پیاپی 6)، pp. 11–19، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403159/fa