مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,841
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

643
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی و تصویر ذهنی نسبت به شرکت بر ابعاد ارزش ویژه برند است. در این تحقیق مولفه های آمیخته بازاریابی شامل: کانال توزیع, قیمت, تبلیغات و ترویج و خدمات پس از فروش است و ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت بررسی می شود و ابعاد ارزش ویژه برند نیز مشتمل بر آگاهی از برند, کیفیت درک شده و وفاداری نسبت به برند است. روش تحقیق از نظر ماهیت و جمع آوری داده ها توصیفی و پیمایشی و از تحقیقات کاربردی به حساب می آید. برای گردآوری داده های موردنیاز برای بررسی فرضیات تحقیق از پرسشنامه( منابع اولیه) همراه با مطالعه کتابخانه یی و مرور از کتب, مقالات, پایان نامه ها و پایگاه های اطلاعاتی به عنوان منابع ثانویه استفاده می شود. برای بررسی داده ها از نرم افزار های اس پی اس اس نسخه 19 و لیزرل نسخه 8.7 استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه فروشنده های خرده فروشی های شهر تهران است که لامپ پارس را می فروشند و حجم نمونه با توجه به محدودیت های زمانی و امکانات تحقیق 395 نفر است که نمونه گیری آن در دی و بهمن سال 1390, انجام شده است. نتایج تحقیق پس از بررسی فرضیه های 25 گانه نشان می دهد که از اجزای آمیخته بازاریابی کانال توزیع و پیشبرد فروش با ارزش ویژه برند رابطه دارند و نیز آگاهی از برند رابطه قوی با ارزش ویژه برند دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علیقلی، منصوره، و حسینیه اصفهانی، رضا. (1390). مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/492509/fa

    Vancouver: کپی

    علیقلی منصوره، حسینیه اصفهانی رضا. مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/492509/fa

    IEEE: کپی

    منصوره علیقلی، و رضا حسینیه اصفهانی، “مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/492509/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button