APA:
کپیعلیقلی، منصوره، و حسینیه اصفهانی، رضا. (1390). مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/492509/fa
Vancouver:
کپیعلیقلی منصوره، حسینیه اصفهانی رضا. مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/492509/fa
IEEE:
کپیمنصوره علیقلی، و رضا حسینیه اصفهانی، “مدل سنجش تاثیر مولفه های منتخب بازاریابی, بر ارزش ویژه برند،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/492509/fa