APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، باقری، مسلم، و پاکدلیان، آمنه. (1398). الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(48 )، 241-267. SID. https://sid.ir/paper/404436/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، باقری مسلم، پاکدلیان آمنه. الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(48 ):241-267. Available from: https://sid.ir/paper/404436/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، مسلم باقری، و آمنه پاکدلیان، “الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 48 ، pp. 241–267، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404436/fa