مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

476
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

253
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری

صفحات

 صفحه شروع 241 | صفحه پایان 267

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, طراحی الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری شهر شیراز است. این پژوهش توصیفی-پیمایشی بوده و به منظور جمع آوری داده ها, از نمونه گیری غیر تصادفی استفاده شده است. حجم نمونه شامل 384 نفر گردشگر ایرانی که به شیراز مسافرت و از هتل ها و مراکز اقامتی استفاده کرده اند, است. در این پژوهش ابتدا, شاخص های مربوط به ابعاد اعتماد گردشگر در حوزه آفلاین با روش مرور سیستماتیک استخراج, دسته بندی و نهایی شدند. سپس, پرسشنامه مربوط به آن طراحی گردید. پس از توزیع پرسشنامه با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و اسمارت پی ال اس, داده ها تحلیل شدند. با مرور سیستماتیک, سه بعد ویژگی های مقصد, ویژگی های کارکنان مقصد و ویژگی های گردشگر برای اعتماد در نظر گرفته شد. یافته ها, نشان داد که اعتماد گردشگر در رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری نقش میانجیگری را ایفا می کند

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، ابوالقاسم، باقری، مسلم، و پاکدلیان، آمنه. (1398). الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(48 )، 241-267. SID. https://sid.ir/paper/404436/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی ابوالقاسم، باقری مسلم، پاکدلیان آمنه. الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(48 ):241-267. Available from: https://sid.ir/paper/404436/fa

    IEEE: کپی

    ابوالقاسم ابراهیمی، مسلم باقری، و آمنه پاکدلیان، “الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 48 ، pp. 241–267، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404436/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button